söndag 17 maj 2009

Liten 3D-visning

Idag sov jag (Anders) kanske lite väl länge och när jag vaknade var alla spårlöst försvunna. Jag kände mig nästan lika mol allena på jorden som Zac Hobson i Galaxina-rullen The Quiet Earth. Det räckte dock bara med att titta ut för att inse att man var långt ifrån ensam. Proppfullt med folk överallt, nästan helt omöjligt att ta sig fram emellanåt. Jag gick i alla fall till filmmarknaden och kikade runt bland alla utställande filmbolag. Favoritbolaget The Asylym skyltade stort för sin Terminator-kopia "The Terminators". De har ingen skam i kroppen alls.



Efter en snabb vända till biljettkiosken för att hämta ut kvällens galabiljett till Johnnie To-rafflet Vengence gick jag på en pytteliten screening (9 stolar) för Christina Kinnes 3D-film "Delusion 3D". Den 20 minuter korta "erotiska" James Bond-pastischen var kanske ingen höjdare, men trots det och trots att den visades med en projektor som knasade till färger och skapade en hel massa irriterande ghosting i bilden så var det ändå kul att se lite naket i 3D. ;)

Trailer!

Inga kommentarer: