måndag 18 maj 2009

Bildtajm!

Nu var det dags för bilderna till lördag- och söndagsäventyrerna! /Nicolas


Till mina änglar: bara 2 månader kvar tills Harry är tillbaka!
Till filmerdarna: rätt skoj att Harry Potter plankar T2 i loggan och stilen!




Seo och jag in signing, en bra deal med bra kultskräckisar.



Den ökända ITN-festen!


Och efterfesten på vår balcony med några gäster vi kappade från ITN-festen!






Och nu för Belgofesten som började vid midnatt:
Publiken välkomnades med stora statyer av belgiens bidrag till årets Official Selection: Panique au village (A town called Panic). Mycket spännande! Indien, Cowboy et Cheval har funnits länge i kortfilmsfortmat i belgien. Love'em!



Det kallar jag lysande pr-objekt!



Söndagen bjöd på mer signing, denna gång med trevliga Andre Relis. 8 filmer totalt som delas mellan Njutafilms & Studio S. Mer info i ett senare inlägg.




Och sedan var det att springa hela croisetten för mig för att byta om till pinguin style. Här ser man stilige Johan. Vengeance är en mycket mycket bra Johnnie To film. Kanske inte guldpalmsnivån, men något pris skulle den kunna få.

On to the Swedish Film Institute cocktail direkt efter visningen:



Och efterfest hos trevliga amerikanska bolaget vi signade med under dagen. Michael Dwyer is in the house!



Och man kan inte avsluta natten utan en sista öl @ Le Petit Majestic. Där fick vi en dörolig show av någon snubbe som pitchade en Iphone-app!!! Första gången jag ser en levande Iphone-app. Till hardcore fans, notera att Karim Hussain syns i bakgrunden!!!

Inga kommentarer: